Een kijkje in de boeken #2

Ik heb tijdens en na Layla’s zwangerschap veel bijgehouden,
maar als je zwanger bent van de tweede en je alles herbeleefd
en gaat vergelijken met de eerste keer mis je toch wat dingen.
Ik ben met Dani veel intensiever gaan bijhouden.

Ik hield naast een 9maanden dagboek, kraamboek en babyboek ook een Oei ik Groei werkboek bij waarin ik
veel leerde over de ontwikkeling en emotie van een baby en alles van week 0 tot week 52 opschreef over Dani.
Het werkboek in combinatie met het grote Oei ik Groei boek leerde me Dani goed observeren waarin ik veel meer
leerde over mijn eigen kind, ik kan dit dan ook iedereen aanraden!




Over kusjesvanons

Andrea van den Hout, 25 jaar.. Mama van 2 kindjes, Visagiste en Haarstyliste, schrijfster van eigen kookboek met kinderrecepten, houd van koken, geschiedenis, make-up, knutselen, muziek en tuinieren

Geplaatst op 10/14/2011, in Dani en getagd als , , , , . Markeer de permalink als favoriet. Een reactie plaatsen.

Geef een reactie

