Kaartontwerp veranderd!

Sinds vorig jaar ben ik actief met het ontwerpen van kaarten zoals geboortekaartjes, verjaardagsuitnodigingen, felicitatiekaarten en kerstkaarten.

Inmiddels veeeeel kaarten verder, ben ik van plan alles uit te breiden.
Denk hierbij aan kraamuitnodigingen, geboorte en kraamkaarten pakketten met bedank kaartjes, kraamfeest uitnodigingen, kaartjes voor aan traktatie zakjes, geboortekaartje op canvas, envelop stickers en meer!
Maar ook producten die je zelf kunt uitprinten zoals cupcake toppers, kerstmenu kaarten, uitnodigingen, verjaardag versiersetjes, maar uiteraard ook nog veel meer kaarten!

Daarnaast ga ik ook het bewerken van foto’s aanbieden zoals fotocollage’s en foto’s qua kleurbewerken met eventueel een tekst erbij.
Voorbeeld:

Mijn website kaartontwerp-andrea.nl is komen te vervallen en er zal een nieuwe website komen
Ik houd jullie op de hoogte van de nieuwe ontwikkelingen binnen de uitbreiding🙂

Zie hier alvast een kleine greep van de kaartjes die ik tot nu toe heb gemaakt.

Over kusjesvanons

Andrea van den Hout, 25 jaar.. Mama van 2 kindjes, Visagiste en Haarstyliste, schrijfster van eigen kookboek met kinderrecepten, houd van koken, geschiedenis, make-up, knutselen, muziek en tuinieren

Geplaatst op 10/25/2011, in Andrea en getagd als , , , , , , . Markeer de permalink als favoriet. 1 reactie.

  1. super ik wist helemaal niet dat je dit ook deed,dit wilde ik ook altijd hahaha

Geef een reactie

