Mijn schilderijen

Ik heb veel hobby’s en één daarvan is schilderen.
Ik heb 2 jaar geleden voor kerst een compleet schilderspakket van Peter gekregen omdat het me wel leuk leek.

Mijn allereerste schilderij was een draakje en ging naar Layla, voor Dani maakte ik een symbolisch schilderij.
Je ziet 2 kroontjes in elkaar zitten (moeder en kind) en rondom blauwe cirkels van donker naar licht, dit symboliseerd een buik waar de 2 kroontjes in zitten.

Ook hangen 2 schilderijen in de logeerkamer.
Daarnaast maak ik schilderijen voor cadeautjes, sommige worden verkocht.

Hieronder zie je een paar schilderijen die ik gemaakt heb:

Dus wil jij ook een leuk schilderij? Abstract of een leuk figuur?
Of een geboortekaartje op doek laten schilderen? Dan kan dat!

Over kusjesvanons

Andrea van den Hout, 25 jaar.. Mama van 2 kindjes, Visagiste en Haarstyliste, schrijfster van eigen kookboek met kinderrecepten, houd van koken, geschiedenis, make-up, knutselen, muziek en tuinieren

Geplaatst op 10/25/2011, in Andrea en getagd als , , , , . Markeer de permalink als favoriet. 1 reactie.

Geef een reactie

