Menu planner

Ik plan mijn weekmenu’s altijd ruim van te voren.
Aan onze koelkast hangt zelfs een maandmenu!
Ik ga een uurtje in de kookboeken snuffelen en schijf wat ik wil eten op de planner.
Op deze manier doen wij gerichter boodschappen en zijn we uiteindelijk vaak goedkoper uit.

Vaak halen we ook eerst de boodschappen, om daarna te kijken wat ik allemaal van kan maken.
Zo hadden we laatst een halve zalm voor 6 pond! In porties gesneden en we konden er 3 keer van eten.
Dus elke week een ander recept met zalm.

Als we een dag geen zin of tijd hebben om te koken wat er voor die dag gepland staat switchen we het vaak met een dag
dat we soep en brood eten.
Maar 9 van de 10 keer heb ik altijd zin om te koken wat er op het menu staat.

1 keer per week mogen de kinderen kiezen wat ze willen eten, meestal word dit iets met vis of pasta

Graag wil ik het sjabloon voor de maand en week planner met jullie delen.

Maand menu planner   –   Week menu planner

Over kusjesvanons

Andrea van den Hout, 25 jaar.. Mama van 2 kindjes, Visagiste en Haarstyliste, schrijfster van eigen kookboek met kinderrecepten, houd van koken, geschiedenis, make-up, knutselen, muziek en tuinieren

Geplaatst op 11/03/2011, in Delicious food, Ons huis en getagd als , , , , , , . Markeer de permalink als favoriet. Een reactie plaatsen.

Geef een reactie

