Poll = Stemmen!

Ik heb nog veel ideeën om op de blog te zeggen, maar wat zien jullie nou graag het liefste?

Over kusjesvanons

Andrea van den Hout, 25 jaar.. Mama van 2 kindjes, Visagiste en Haarstyliste, schrijfster van eigen kookboek met kinderrecepten, houd van koken, geschiedenis, make-up, knutselen, muziek en tuinieren

Geplaatst op 11/08/2011, in deze blog en getagd als . Markeer de permalink als favoriet. 4 reacties.

  1. om me lieve dinnetje te volgen en haar gezinnetje.

  2. Altijd leuk om nog wat andere ideeén te krijgen. Jou idee’en zijn leuk net als bijv de fles , ik kende het al alleen dan weer op een andere manier.
    Zo kom ik ook de dag verder met de kids haha.. Ga zo door meid.

    Maar recepten , jullie dagelijkse leven , etc etc is ook allemaal leuk !!

  3. Ik heb gestemd op creatief met kids. Maar eerlijk gezegt vind ik alles leuk wat je schrijft!! groetjes, Sylvia

Geef een reactie

