12 Nov 2011 – Naar de speeltuin

Nadat we de intocht van Sinterklaas op TV hadden bekeken zijn we even lekker de speeltuin ingegaan.
We hebben Peter een hele week gemist, die zat thuis in Engeland terwijl wij een weekje vakantie hadden in Nederland.
De kindjes konden eindelijk weer met papa spelen🙂

Recht tegenover het huis van mijn ouders staat een hele grote speeltuin waar ik ben opgegroeid, en nu speel ik daar met mijn kinderen.
Prachtige nostalgie!

Over kusjesvanons

Andrea van den Hout, 25 jaar.. Mama van 2 kindjes, Visagiste en Haarstyliste, schrijfster van eigen kookboek met kinderrecepten, houd van koken, geschiedenis, make-up, knutselen, muziek en tuinieren

Geplaatst op 11/12/2011, in Dagelijks leven en getagd als , , . Markeer de permalink als favoriet. 3 reacties.

  1. Super leuke foto’s! En wat is Dani zijn haaaaar lang!!! Wij hebben het vanavond gekortwiekt bij Timo… kon echt niet meer hahaha!

  2. kusjesuitlonden

    ik wil het lekker lang houden bij Dani.. tot het voorjaar denk ik, dan weer een hanenkam net als een jaartje terug.. lijkt ie meteen zo ouder lijkt me🙂
    Maar nu nog lekker lang.. warm voor de winter😉

  3. Ik hou van deze speeltuin!! Ik ga er met mijn eigen kindjes ook zeker veel komen hihu (ooit) !! Wat hebben we daar toch veel meegemaakt he🙂 ..

Geef een reactie

