Leven en dood ligt dicht bij elkaar

Vaak naar de wc, zere borsten, bepaalde aders op mijn lichaam die ik normaal alleen zag in mijn beide zwangerschappen.
En opeens het haar dat niet meer wil zitten.
Uiteindelijk enkele dagen overtijd…. getest…. op Maandag 21 November 2011: POSITIEF!!

Wel heel licht, ik wilde meer zekerheid dus heb een foto van de zwangerschapstest op internet laten zien.
Ik werd door iedereen gefeliciteerd! Wauw, zwanger! Onverwacht maar zo blij waren we.

De dag daarna nog een test gedaan want die lichte test was niet in de ochtend gedaan en ik wilde toch een duidelijkere + zien.
Maar hij was lichter ipv donkerder, nu zat ik helemaal in spanning

Die zelfde avond vlak voor etenstijd begon ik te bloeden!
Dit is tot op de dag van vandaag niet opgehouden en de symptomen zijn ook compleet verdwenen.
…..5 weken zou ik zijn….

Nog steeds word me verteld dat het niet perse een miskraam hoeft te zijn ondanks de bloedingen.
Er word me aangeraden nog een test te doen, maar mijn gevoel zegt dat dat niet goed zit,
het zijn geen lichte bloedingen en dit gaat gepaard met buikpijn.

Gisteren hadden we ook een crematie van een kennis, en zondag vieren we Dani’s 2e verjaardag…
Leven en dood ligt deze week angstaanjagend dicht bij elkaar.

Over kusjesvanons

Andrea van den Hout, 25 jaar.. Mama van 2 kindjes, Visagiste en Haarstyliste, schrijfster van eigen kookboek met kinderrecepten, houd van koken, geschiedenis, make-up, knutselen, muziek en tuinieren

Geplaatst op 11/24/2011, in Andrea en getagd als , , . Markeer de permalink als favoriet. 4 reacties.

  1. 😦 Ook al was het nog zo klein…. welkom zou het zijn…..

  2. Melinda (clubs)

    Ooh meid, wat erg…..heel veel sterkte……

  3. Zo jammer😦

Geef een reactie

