Kusjes van ons….

Kusjes uit Londen word kusjes van ons…

Zoals de meeste bekenden al weten gaan Peter en ik scheiden.
Ik wil ga er op deze blog ook niet over in.

Inmiddels wonen de kinderen en ik in Nederland, dus Londen is helas niet meer van toepassing.
Vandaar deze verandering.

De blog gaat gewoon door, en “Ons huis” zal gewoon blijven staan zoals hij nu is.
Tot de kindjes en ik een eigen plekje hebben om over te schrijven en fotograferen.

Maar ik blog gewoon verder, alleen dan niet over ons leven in Engeland, maar over mijn leven in Nederland met de kids.
Want de creativiteit met fotograferen/bewerking, koken, schilderen en knutselen blijft natuurlijk bestaan!

Over kusjesvanons

Andrea van den Hout, 25 jaar.. Mama van 2 kindjes, Visagiste en Haarstyliste, schrijfster van eigen kookboek met kinderrecepten, houd van koken, geschiedenis, make-up, knutselen, muziek en tuinieren

Geplaatst op 12/30/2011, in deze blog en getagd als , , . Markeer de permalink als favoriet. 2 reacties.

  1. Heel veel succes met je ‘nieuwe’Blog

    groetjes, Sylvia

  2. Mooi gedaan meis,dikke knuff

Geef een reactie

