Fijn 2012 aan alle bezoekers

Over kusjesvanons

Andrea van den Hout, 25 jaar.. Mama van 2 kindjes, Visagiste en Haarstyliste, schrijfster van eigen kookboek met kinderrecepten, houd van koken, geschiedenis, make-up, knutselen, muziek en tuinieren

Geplaatst op 12/31/2011, in deze blog en getagd als . Markeer de permalink als favoriet. 3 reacties.

  1. mooi! dankjewel en van hetzelfde dat het maar een goed en mooi jaar voor jullie mag worden

  2. Hoiii

    Ik vind dit echt de leukst blog ooit! Jammer dat ik hem niet eerder kon.
    Ik kan niet wachten op een nieuwe stukje.

    succes!!

    ps ik heb vandaag je gebakken banaan voor de kids gemaakt en ze vonden het heerlijk!

    groetjes, Sylvia

  3. wat voel ik me vereerd Sylvia!!🙂 bedankt voor je complimenten!
    Fijn dat ze je gebakken banaan lekker vonden…

    Hopelijk volgen er snel meer lekkere en leuke dingetjes op mijn blog, heb uiteraard nu ook wel wat meer aan mijn hoofd, dus de passie moet weer ff terug komen, maar dat komt wel goed!

Geef een reactie

