5 April 2012 – Circus Belly Wien

Wat is het circus toch leuk om te zien!!

Ik was nog nooit van mijn leven op het circus geweest dus keek mijn ogen uit!
olifanten, een giraf, tijgeres, kamelen en paarden vermaakten ons samen met acrobaten, n clown en dansers.

Over kusjesvanons

Andrea van den Hout, 25 jaar.. Mama van 2 kindjes, Visagiste en Haarstyliste, schrijfster van eigen kookboek met kinderrecepten, houd van koken, geschiedenis, make-up, knutselen, muziek en tuinieren

Geplaatst op 04/10/2012, in Dagjes weg en getagd als , . Markeer de permalink als favoriet. 2 reacties.

  1. Dat ziet erg geweldig uit! Grappig dat je er zelf nog nooit was geweest. Dat moet je eigenlijk wel hebben meegemaakt!

  2. Ja dat vond ik nou ook.
    Nee echt nog nooit geweest, ja ooit in de efteling hadden ze een kleine circustent opgezet, maar zoals dit had ik nog nooit gezien.

    ga zeker vaker😉

Geef een reactie

