Glossybox April 2012

Ik heb net de Glossybox van April 2012 ontvangen. Het thema voor deze maand is “Lente”
Als jij hem nog niet hebt ontvangen en je wilt niet weten wat er in zit, lees dan niet verder


Altijd prachtig verpakt! Wat zou er in zitten!!!???

Hele leuke producten dus!
Ik ben vooral benieuwd wat de revitalash wimperserum gaat doen met mijn wimpers!
Ik ken iemand die hem ook gebruikt en die heeft super mooie lange dikke wimpers dus ben heel blij dat ik hem nu mag uitproberen!


De nagellak is een goed dekkende lak en droogt ook snel, dus ben hier al tevreden over!

Wil jij ook elke maand zo’n leuk pakket ontvangen? Meld je dan aan via deze link!

Over kusjesvanons

Andrea van den Hout, 25 jaar.. Mama van 2 kindjes, Visagiste en Haarstyliste, schrijfster van eigen kookboek met kinderrecepten, houd van koken, geschiedenis, make-up, knutselen, muziek en tuinieren

Geplaatst op 04/25/2012, in Beauty en getagd als , , , , . Markeer de permalink als favoriet. 2 reacties.

  1. Heej: ik had dezelfde als jij! Was mijn eerste dus ik ben errug benieuwd wat het elke maand gata brengen.

  2. Wat grappig. Ik wist niet een dat dit bestond!!

Geef een reactie

