Beautybox Mei 2012

Vandaag ontving ik mijn aller eerste beautybox, uiteraard altijd heel erg spannend..
Wat zou erin zitten!

Als je hem nog niet hebt ontvangen en niet wilt weten wat erin zit, kijk/lees dan niet verder!


Een mooie stevige ruwe zwarte doos, altijd handig om spullen in te bewaren!
Maar wat zou erin zitten?!

Naast de producten aangegeven op de kaart bevat de beautybox dit keer ook een coupon om een
gratis workshop huidverzorging te komen volgen voor 3 personen.

Een bon waarbij je 10% korting krijgt op de gehele make-up collectie van Lookx

En als laatste een Laydtalk.nl shopping and sharing Membercard.

Ik ben heel erg benieuwd naar volgende maand!

Over kusjesvanons

Andrea van den Hout, 25 jaar.. Mama van 2 kindjes, Visagiste en Haarstyliste, schrijfster van eigen kookboek met kinderrecepten, houd van koken, geschiedenis, make-up, knutselen, muziek en tuinieren

Geplaatst op 05/30/2012, in Beauty en getagd als , . Markeer de permalink als favoriet. 2 reacties.

  1. dat wordt lekker smeren en doen🙂 lijkt wil een stukje minder deze keer de box.

  2. dit was de eerste keer dat ik deze box had, ik heb de glossybox al 2 keer gehad. Moet heeeel eerlijk zeggen dat deze beautybox me een beetje tegen viel. Dus ik wacht nog 1 of 2 maanden af, kijk even naar de andere boxen🙂

    Die haar producten zijn wel heel fijn die nu in de beautybox zitten.
    Zijn van Bonacura – Schwarzkopf, die zijn super!
    Die oogschaduw proef is de moeite niet eens waard eigenlijk en die katy perry wimpers, tja leuk voor in mn visagiekoffer maar verder niet😛

Geef een reactie

