Beautybox Oktober 2012

De afgelopen week kreeg ik de Beautybox weer binnen! Altijd leuk natuurlijk, zo’n doos vol beauty hebbedingetjes!

De inhoud:
eye liner pencil van Superlooks
Tja sorry, maar zilver en goud vind ik persoonlijk meer voor Layla dan voor mezelf

Syoss heat protection spray
Ben eerlijk absoluut geen fan van dit merk, heb het ook niet gebruikt, ga dit ook niet doen.

Maria Galland Paris firming cream
WAUW wat een geweldige geur zit hieraan!!!! **hebben ze het ook in parfum??**
of de werking ervan goed is, kan ik nog niet zeggen, maar ik smeer en smeer en smeer het elke dag al is het alleen maar voor de geur!

Pupa Milano Vamp! mascara
Nummer 5 in de wachtrij van mascara’s die ik uit beautyboxen krijg, altijd leuk, maar nog niet getest

Wet n wild shine nail color
een mooie donkerpaarse kleur, droogt snel, maar blijft bij mij niet zo lang zitten als ik zou willen.

Leuke flyers zaten er ook tussen, waaronder één van een bonbon box, een beetje als deze beautybox, maar dan elke
maand een doos met bonbons, beetje jammer dat hij bijna 20 euro per maand kost, daarmee haakte ik toch af.

Ik ben benieuwd naar volgende beautybox  :)

Over kusjesvanons

Andrea van den Hout, 25 jaar.. Mama van 2 kindjes, Visagiste en Haarstyliste, schrijfster van eigen kookboek met kinderrecepten, houd van koken, geschiedenis, make-up, knutselen, muziek en tuinieren

Geplaatst op 11/07/2012, in Beauty en getagd als , . Markeer de permalink als favoriet. Een reactie plaatsen.

Geef een reactie

