Beautybox Juni 2013

Voorlopig de laatste box die ik binnen ga krijgen…
Ik ontvang een beautybox en een glossybox elke maand en mijn lades in de badkamer puilen nu echt uit.
heb beide boxen stopgezet voor enkele maanden, dus voorlopig is dit de laatste review van een beautybox.

BeautyBoxJuni
Een mega toffe box waar ik dan ook zeer  tevreden over ben!

heb de bio oil altijd al willen proberen
De nagelbalsem van trind ook want daar hoor ik ook alleen maar goede dingen van.
De tandpasta van Prodent moesten we toch eens proberen, geloven er niks van dat het meteen resultaat bracht maar jawel hoor!!
meteen wittere tanden *wel tijdelijk dus blijven gebruiken*

Over kusjesvanons

Andrea van den Hout, 25 jaar.. Mama van 2 kindjes, Visagiste en Haarstyliste, schrijfster van eigen kookboek met kinderrecepten, houd van koken, geschiedenis, make-up, knutselen, muziek en tuinieren

Geplaatst op 06/10/2013, in Beauty en getagd als , . Markeer de permalink als favoriet. Een reactie plaatsen.

Geef een reactie

