Bijzondere hoekjes & accessoires in ons huis

Ik heb een aantal bijzondere hoekjes en leuke accessoires in huis die ik graag met jullie wil delen.


Een stukje egypte op de vensterbank in de keuken, we hebben 2 blikjes uit de lokale supermarkt in Sharm el Sheikh gekocht,
lekker gegeten van de inhoud en nu dienen ze als kruiden en bloemenblik 🙂


Gewoon een mooie klok 😉


De tekst op het bord zegt het al, goeie aankoop gedaan bij Riviera Maison!


We konden deze paastakken eigenlijk niet wegdoen, stond veel te leuk 😉


Mijn kaptafel in de slaapkamer, met parfums en Oliën uit egypte, rechts een herdenkingshoekje aan mijn overleden oma


Het was een regenachtige dag, maar ik vind het altijd een mooi uitzicht, ben gek op orchideeën, heb de yogiman ooit voor mijn verjaardag gekregen een jaartje of 8 terug, klokje komt uit Engeland.
Vind het gewoon mooi.


Ons herinneringsbord in de WC


Deze etagere staat op het dressoir in de eetkamer en de decoratie word per seizoen veranderd, in de herfst zoals nu ligt dit er
in de winter kerstdecoratie, in de lente wat meer bloemen en potpourri en in de zomer heel veel verzamelde schelpen en stenen.


Dit herinneringsstukje hangt in de hal beneden, altijd fijn om naar te kijken

Over kusjesvanons

Andrea van den Hout, 25 jaar.. Mama van 2 kindjes, Visagiste en Haarstyliste, schrijfster van eigen kookboek met kinderrecepten, houd van koken, geschiedenis, make-up, knutselen, muziek en tuinieren

Geplaatst op 10/14/2011, in Ons huis en getagd als , , , , . Markeer de permalink als favoriet. 1 reactie.

  1. Wat een gewelidige ideeën!
    Ik vind dat blikje uit Egypte gevuld met bloemen echt een geweldig leuk idee!
    Ook het seizoenen bord! Helaas heb ik daar hier geen plaats voor.
    Herinneringen bord in de wc is ook errug leuk! (onze wc hangt vol met foto’s en begin hal met collages van de kids)

    groetjes, Sylvia

Plaats een reactie